Dostala jsem pozvání do cukrárny Ollies v Ostravě – Vítkovicích … Možná jste si všimli, že reklamy a recenze u mě na blogu nenajdete, protože většinou tahle pozvání odmítám prakticky okamžitě. Jenomže tohle bylo jiné … Ollies je jedním z podniků v našem regionu, který mám ráda, protože se k němu vážou mé dávné vzpomínky a taky proto, že nabízí něco originálního. A když jsem navíc před několika dny slavila narozeniny, trochu jsem to pojala jako možnost jít se svým muzikantem někam posedět a zároveň si pochutnat – jen tak, bez dětí … Bez nich totiž jinak nechodíme téměř nikam. Ale teď, když jim začala škola, si můžeme nějaký ten společný (klidný) oběd či kávu dopřát bez výčitek.
Zapátrala jsem v paměti a zjistila, že už to bude přibližně 7 let, co do této cukrárny občas zajdu. Ollies byla už v době, kdy jsem ji poprvé navštívila, tak trochu jiná než ostatní cukrárny… jiné dorty, chutě, prostředí. Vzpomínám si, jak jsem tehdy ochutnala úplně první kousek dortu z jejich nabídky – byl malinový a jednu dobu jsem si na něm skoro vytvořila závislost. Konečně dort, který mi bez výjimky chutnal … krém z mascarpone byl pro mě úplnou novinkou. Postupem času jsme s mým muzikantem ochutnávali i jiné druhy, ale já nikdy nezapomněla na ten dokonalý malinový (a kousek jsem si při každé návštěvě odnášela domů). Během let prošla tahle cukrárna mnoha změnami. Přibylo bistro, které nabízí výborné a lákavé pokrmy v jednoduchém menu. V části cukrárny si samozřejmě kromě dortíků, různých druhů makronek a svěžích dezertů, můžete dát i výbornou zmrzlinu či ovocný sorbet.
S mým muzikantem jsme ochutnali Čerstvé těstoviny se špenátem, česnekem, polosušenými rajčaty a parmezánem, Portobello hamburger s domácím bazalkovým pestem s majonézou, mozzarellou, sušenými rajčátky a restovaným špenátem a ještě Tofu s guacamole. Můj muž si pak dal Panna cottu s malinami a já velkou makronku. Vše bylo bez chybičky … ovšem za mě osobně tentokrát vede hamburger Portobello a makronka. Tenhle oběd byl opravdu vydařený. Ovšem nic netrvá věčně a při pohledu na hodinky jsme zjistili, že musíme zpět do reality a že je třeba vyzvednout raubíře ze školských zařízení. Každopádně jsem si i tentokrát odnášela svou krabičku, ve které nechyběl kromě kousku mého oblíbeného malinového dortu také mrkvový a red velvet.
6 Komentáře
Krásně nafoceno. Moc pěkný článek.
Šárko, děkuji Vám.
Souhlasím s tím, že Ollies je originální a tak trochu jiná cukrárna. Sice můj nejoblíbenější dort Malakov už nedělají (prý ho chtěl málokdo, ale býval vyprodaný :-)), ale i tak se tam rádi vracíme (párkrát v měsíci) ono je opravdu pořád co ochutnávat :-). Nemyslím si, že patříme mezi „prudící“ zákazníky a jediný problém jsme tam měli s ledovou kávou – asi dvakrát a zrovna tento týden to bylo to podruhé – nebyla připravena tak, jak nám bylo řečeno. Tím víc mě ale mrzí hodně asertivní chování jedné obsluhující, když jsem si dovolili na to upozornit. Možná je to jenom něco osobního mezi obsluhující a námi. Je ale fakt, že nevím, jestli tam ještě půjdeme.
Fotky i článek jsou moc hezké a důležité je, že vy dva jste si to užili Přeji hezký den D.
Milá Danko, děkuji za komentář a milá slova. My se do Ollies tak často nedostaneme a tak zatím žádnou negativní zkušenost nemáme. Ale jako všude … je to o lidech. Tím spíš, by si majitelé měli své zaměstnance vybírat hodně pečlivě, protože i oni jim z velké části dělají dobré (či špatné) jméno. Nebo se jen obsluhující špatně vyspala a neměla svůj den. Každopádně by byla škoda, tam zase nezajít … nebo si aspoň vzít něco malého s sebou do krabičky. 😀 Přeji minimum negativních zkušeností a příjemné dny, Lucie.
Dobrý den paní Danko,
nejprve bych se Vám ráda omluvila za chování servírky. Snažíme se obsluhu školit a zaučovat tak, aby byla vůči zákazníkům vstřícná a její chování bylo profesionální. V cukrárnách máme nyní také nové zaměstnance, kteří ještě nemají tolik zkušeností, což nás samozřejmě neomlouvá. Je pro nás velmi důležité, aby naši zákazníci byli spokojení a cítili se v našich cukrárnách příjemně. O to více mě mrzí, že při Vaší návštěvě tomu tak nebylo. Jsme moc rádi, že jste nám o tomto napsala. Zapracujeme na tom, aby byly servírky k zákazníkům milejší a vycházeli jím vstříc.
Věřím, že i přes tuto Vaší zkušenost na nás nezanevřete a přesto nás znovu navštívíte, abyste si smlsla na něčem dobrém. Přeji krásný den
Přeji dobrý den do Cukrárny Ollies.
Vím, že je to vždy o lidech a každý občas nemáme svůj den. Profesionál by ho měl zvládnout v každé situaci, ale taky je to jenom člověk. Třeba ten den, toho bylo na servírku hodně. Děkuji vám za odpověď a přeji hodně spokojených zákazníků.